mini album

 Albumik na 50. urodziny (nr 3)

Inspiracja dla Craft O'Clock


Witajcie:)

Oto i trzeci z albumików, które przygotowuję na jubileuszowe urodziny. Korzystałam z najnowszej kolekcji Garden of Harmony, która ma ogromnie kobiecy charakter, dlatego wspaniale nadawała się na urodzinowy album dla kobiety. Grafika kolekcji wraz z jej kolorystyką tworzą nad wyraz eleganckie połączenie, tym razem są to chłodne fiolety, które idealnie współgrają z odrobiną zieleni, beżu i szarości. Pełen zestaw kolekcji zawiera dodatki, z których także korzystałam w trakcie tworzenia mojej pracy - Basic Paper Set stanowi tło niektórych stron albumu, natomiast Extras Set Harmony i Extras Set Flower pozwoliły mi wykonać wszelkie kompozycje. Gorąco wierzę, że Garden of Harmony Was zachwyci tak jak mnie. Pozdrawiam ciepło:)
















Pa!



































































Komentarze

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna