shadow box świąteczny

 Świąteczna dekoracja na niebiesko

Inspiracja dla Craft O'Clock


Witajcie. 

Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia i zaczynamy dekorować nasze wnętrza. W tym roku postawiłam na kolor niebieski. Wykorzystałam cudowną  kolekcję Winter Morning, która kojarzy się z mroźnym porankiem i przygotowałam zimowy shadow box. Poszczególne pomieszczenia shadow boxa udekorowałam elementami wyciętymi z Extrasów kolekcji oraz elementami 3d, które wspólnie świetnie się komponują. Całość udekorowałam ręcznie robionymi kwiatami, naturalnymi zasuszonymi roślinami, koronką i mnóstwem brokatu. Ciekawa jestem, czy też już szykujecie dekoracje świąteczne.  






























Pracę zgłaszam na wyzwania 



Moja praca wpisuje się w kilka linii:

Brokat - niebieski - koralik

Zielony - wstążka- brokat

Zielony - kwiaty - koronka

https://blogscrapandme.blogspot.com/2023/11/wyzwanie-110-bingo.html?m=1


Także na fb 

https://www.facebook.com/groups/1201105367059551/permalink/1690768178093265/

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna