Czekoladownik na Dzień Dziadka

 Czekoladownik na Dzień Dziadka

Inspiracja dla Craft O 'Clock


Witajcie.

Już wkrótce Dzień Dziadka. Wnukowie będą w tym dniu pamiętać o nich szczególnie i to bardzo dobrze, bo każdy dziadek spełnia naprawdę wyjątkową rolę w życiu swych wnucząt. W tym roku po raz pierwszy Dzień Dziadka będzie dla mnie i moich synów bardzo trudny, ponieważ mojego taty nie ma już wśród nas... pamiętam jednak, że kochał słodycze, dlatego moją dzisiejszą inspiracją jest czekoladownik, który, choć nie zostanie wręczony, pomoże nam pamiętać o kimś ważnym w naszym życiu. Do jego wykonania posłużyły mi zarówno papiery z kolekcji jak i Basic set Lovely When You Read. Całość udekorowałam grafikami do wycinania z Extras set tej kolekcji oraz napisem z zestawu tekturki die-cuts XV - (Babcia/Dziadek).












Do zobaczenia.









































Komentarze

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna