*album

 Duży album jako podziękowanie

Inspiracja dla Craft O'Clock


Witajcie. Jakże się cieszę, że ukazała się tak cudowna kolekcja jak Lovely When You Read - jest wprost wymarzoną do albumów i tematycznie pasuje idealnie na zakończenie roku szkolnego. Dla mojego najmłodszego syna tegoroczne zakończenie roku szkolnego będzie niezwykle ważne, bo będzie wiązało się ze zmianą szkoły podstawowej na średnią. Będą pożegnania, podziękowania i silne emocje... Każdy z nas przez to przechodzi, bo przecież zmiany w życiu są nieuchronne. Przygotowując się powoli do tego co nastąpić musi, wykonałam już album jako podziękowanie dla anglistki - jednej z pań wychowawczyń. To duży album, pomieści co najmniej 70 zdjęć uwieczniających wspólne 4 lata przebyte w szkole. Gorąco wierzę, że dla Pani Kasi będzie on miłą pamiątką i sposobem na sentymentalną podróż w przeszłość. Do jego wykonania wykorzystałam wszystko, co dostępne jest w tej niesamowitej kolekcji, począwszy od arkuszy ozdobnych 30x30cm aż do najmniejszych, także oba zestawy Basic oraz Extrasy tematyczne. Całość okrasiłam nieznacznie mediami oraz ręcznie wykonanymi przeze mnie kwiatami. Koniecznie wypróbujcie tę kolekcję, będziecie zachwyceni! 





























Komentarze

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna