Home decor

 Memo Clip

Inspiracja dla marki Craft O'Clock   


Witajcie. 

Mężczyźni w ramach prezentu zwykle lubią praktyczne, prawdziwie użytkowe gadżety, dlatego moją dzisiejszą inspiracją wykonaną z kolekcji Hey, Dude! jest Memo Clip . To użyteczny home decor przeznaczony na męskie biurko, dzięki któremu nasz mężczyzna nie zapomni o żadnych ważnch datach ani spotkaniach. Tym razem skrzystałam z dobrodziejstw papierów kolekcji w rozmiarze 20x20, papierów Basic oraz Extras set Men's World i Men's Hobby. Sięgnęłam również po przeznaczone do wycinania grafiki starych klisz oraz napis z zestawu V Tekturki Die-Cuts. Całość delikatnie podrasowałam niewielką ilością mixmediów, aby uwydatnić doskonałość tej męskiej kolekcji. Jestem przekonana, że z nią bez trudu wykonacie wszelkie męskie projekty, a w dodatku będziecie się dobrze bawić. Do zobaczenia.
























Komentarze

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem