*pudełka na pierścionek zaręczynowy*

 Zaręczyny

Inspiracja dla sklepu Świat Pasji


Witajcie:)

W sierpniu zeszłego roku żenił się mój najstarszy syn. Teraz w maju zaręcza się średni syn... czas biegnie tak szybko i pozostaje tylko cieszyć się szczęściem dzieci:) Na wyjątkowe wydarzenie jakim są zaręczyny, przygotowałam na prośbę syna pudełko na pierścionek... Właściwie to przygotowałam aż 3 pudełka, bo nie wiem, które najbardziej przypadnie mu do gustu, a chciałam, aby miał wybór. We wszystkich projekcikach jeden motyw pozostaje niezmienny -  kwiaty w kolorystyce pudrowego różu, gdyż jest to ulubiony kolor dziewczyny. Teraz trzymam kciuki za szczęśliwy finał:)))  

Wykorzystałam doskonałe tusze Archival Ink, szczoteczki do tuszowania, zestaw do formowania kwiatów z matą i dłutkami oraz papier z kolekcji Nostalgia od Craft O'Clock.




























Pozdrawiam:)




Komentarze

  1. Piękna okazja . Pudełeczka ślicznie i pomysłowo ozdobiłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem