kartka okazjonalna

 Kartka okolicznościowa

Inspiracja dla sklepu Świat Pasji


Witajcie.

Dzisiaj z przyjemnością prezentuję Wam kartkę okolicznościową dla kobiety, którą wykonałam z najnowszej kolekcji papierów i dodatków do wycinania Sunset Mood marki Craft O'Clok. Papiery te mają ciekawy dobór kolorystyczny, który potrafi się świetnie sprawdzić w różnych pracach, nie tylko kobiecych, co spróbuję Wam udowodnić przy naszym następnym spotkaniu. Wróćmy jednak do dzisiejszego projektu. Elementy do wycinania pozwoliły mi zbudować na kartce kompozycję, którą udekorowałam dodatkowo zrobionymi przeze mnie kwiatami z foamiranu. Do ich wycinania użyłam dostępnych w sklepie wykrojników marki Craft Passion, zaś do ich zabarwienia idealnie sprawdziły się tusze Dylusions Archival Ink. Pozdrawiam:)

















Komentarze

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna