Przepis na "walentynkę" 

 Kwadratowa baza, dwa prostokąty, serwetka i serce! Tylko tyle wystarczy, aby stworzyć coś wyjątkowego. Ja jednak pokusiłam się o dodanie kilku elementów, które bardzo chciałam umieścić w moim projekcie. Zatem, nieznacznie wzbogacony, przepis Gosi na tegoroczną "walentynkę" zrealizowany!     Zapraszam :)

Do wykonania tego projektu wykorzystałam : 
- baza goatbox ( biała ) - CRAFTCORNER 
- klej MAGIK, taśma dystansowa, klej na gorąco 
- papier scrapowy - blok kreatywny  INTERDRUK,  "Signs of love" ALTAIR ART 
- papier wizytówkowy ( biały ) 
- wykrojniki - ROSY OWL ( liscie ), SIZZIX ( 661206 ), TONIC STUDIOS (Someone Special), MARIANNE DESIGN ( LR0397 ), CHEERY LYNN DESIGNS ( Flourish #13 ) 
- stemple - napisy
- tusz Archival Ink ( black ) - RANGER 
- tusz distress ( Peacock Feathers ) - RANGER 
- kwiaty - foamiranowe różyczki 
- wstążki, dratwa, motyle
- bezbarwne perły w płynie - DAILY ART 







Projekt zgłaszam na wyzwania :

Sklepik Gosi - Wyzwanie # 17- "Przepis na walentynkę"





Altair Art -  Fansite






Komentarze

  1. I wyszło pięknie! Bardzo podoba mi się to, w jaki sposób obowiązkowe elementy przepisu przeplatają się z dodatkami.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna piękność. Dziękuję za zabawę z produktami Altair Art.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna