Kartka uniwersalna

Lift kartki clos


Jakiś czas temu podjęłam się mojego pierwszego liftu kartki ( tutaj ) i muszę przyznać, iż polubiłam taką formę zabawy. Na aktualnym wyzwaniu w Goscrap również stanęłam w szranki liftując kartkę clos. W moim lifcie bardzo chciałam ściśle trzymać się oryginału, zachować skromność i prostotę stylu oraz kolorystyki. Oto wyniki moich starań...











Pracę zgłaszam na wyzwania :

goscrap - Wyzwanie   "Lift kartki clos"





AltairArt - Fansite 2018








Scrapek.pl -   Wyzwanie # 68   "Praca ze stemplem"








Komentarze

  1. Piękny lift. Dziękuję za udział w wyzwaniu GOscrap oraz za zabawę z produktami Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny lift:)Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udany lift:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna