Szkatułka na obrączki ślubne - mixedmedia

                  Moja 3 inspiracja dla bloga Skrap'n'skill

                 Szkatułka na obrączki ślubne - mixedmedia

                                            step by step




Witajcie moi drodzy:)


Jest pełnia sezonu ślubnego, dlatego dzisiaj przychodzę do Was z przepisem na szkatułkę, z której Państwo Młodzi odbiorą ślubne obrączki.
Projekt jest bardzo prosty, ale dzięki dodatkom jest jednocześnie bardzo elegancki.
Szkoda gadać! Zabierajmy się do pracy!

Kupiłam małe, drewniane pudełeczko.
Papierem ściernym wygładziłam wszelkie nierówności.



Odkręciłam zapinkę.
Pudełeczko pomalowałam białym gesso.
Wnętrze pudełka pozostawiłam surowe.




Nałożyłam maskę.



Wybrałam elementy ze sklejki.
Jeden z nich embosowałam na gorąco.



Przykleiłam wybrany odcisk z foremki silikonowej.
Szkatułkę pomalowałam białą farbą.
Kiedy wyschła, przygotowałam woski i pasty.





Tak wygląda projekt po "woskowaniu" i lakierowaniu.




Przykręciłam zapięcie.
Przykleiłam elementy drewniane.
Umieściłam w pudełku sizal.
Gotowe!











I jak?
Pozostaje mi mieć nadzieję, że Wam się spodoba. Zróbcie mi tę radość pozostawiając swoje uwagi i komentarze.

Projekt zgłaszam na wyzwania:

                                                                        - #47 Ślub -



                                                           - Słowa, litery, monogramy -




Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna