Kartka świąteczna przestrzenna

Kartka bożonarodzeniowa vintage

 - w nietypowym kształcie -

Witajcie:)

Dzisiaj chcę Wam zaprezentować niestandardową kartkę świąteczną. Bazę wykonałam samodzielnie z papieru kraft (CraftCorner) oraz ozdobiłam papierami ze świątecznej kolekcji UHK Gallery "Old Fashioned Christmas".  Naprawdę uwielbiam brązy i ta kolekcja trafiła w moją kolorystyczną dziesiątkę. Wykorzystałam już praktycznie całą kolekcję, robiąc z niej kilka projektów świątecznych na ten sezon, również jako inspiracji dla innych blogów:) 













Kartka wędruje na wyzwania:


                                        Old Fashioned Christmas



                                         Święta w stylu vintage

http://filigranki-pl.blogspot.com/2018/11/wyzwanie-40-swieta-w-stylu-vintage.html


                                 Kartki bożonarodzeniowe




Komentarze

  1. Przepiękna! Takie vintagowe klimaty pasują mi do świąt Bożego Narodzenia.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, piękna kompozycja, pomysłowa. Wow :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka z cudowną kompozycją. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek i UHK Gallery :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna vintage'owa kompozycja! Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Monika

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba, choć powiem szczerze że brązy mi się że świętami jakiś nie kojarzą, ale ta Twoja kartka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zjawiskowa kartka, bardzo miła w odbiorze :) Dziękuję za udział w Filigrankowym wyzwaniu, pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję, pozdrawiam również😊

      Usuń
  7. Niesamowita! Kapitalna forma i przepięknie ozdobiona! Dziękujemy za udział w wyzwaniu UHK Gallery :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem