Kurs - listki po mojemu - step by step



Listki po mojemu - kurs foto - "step by  step" dla bloga "Od A do Zet"

- temat przewodni - tusze Distress i Distress Oxide


Witajcie:) 
Dzisiejszy temat przewodni to tusze Distress, szczerze mówiąc, nie wyobrażam sobie życia skrapowego bez nich:) Na nasze dzisiejsze spotkanie przygotowałam kurs "step by step" na przygotowanie listków, dokładnie w takich odcieniach, jakie są Wam potrzebne do projektu.

Na taki pomysł z listkami wpadłam zupełnie przypadkiem. Nie inspirowałam się żadnym kursem, ale nie wiem, bo nie sprawdzałam w sieci, czy gdzieś, kiedyś, ktoś już nie wpadł na podobny pomysł. Samo wykonanie zaś jest bardzo proste, a jednocześnie niezwykle efektowne.

Zatem zaczynamy:)
Do wykonania liści potrzebować będziemy kilku materiałów:
- kartka papieru akwarelowego
- mgiełki w odcieniach zieleni i brązu
- ulubiony wykrojnik liści
- tusze Distress w odcieniach brązu, zieleni i żółci


Przed rozpoczęciem, polecam także zabezpieczyć swoje stanowisko pracy, gdyż mgiełki bardzo brudzą i nie zawsze lądują tam, gdzie byśmy chcieli:)

krok 1.  Kartkę papieru akwarelowego należy niedbale pochlapać mgiełkami i wysuszyć.






krok 2. Ulubionym wykrojnikiem wycinamy liście, dużo liści:) Mój ulubiony kształt liści to wykrojnik ROSY DOT, znajdziecie go w sklepie "Od A do Zet".





krok 3. Wybieramy tusze Distress odpowiednie do kolorystyki naszego projektu i tuszujemy listeczki. Szeroki asortyment distresów znajdziecie na półkach sklepowych. Ja potuszowałam tylko kilka listków, aby pokazać Wam, jak różne efekty można uzyskać...




A oto moje mgiełkowo-distresowe listeczki w praktyce, czyli moje wcześniejsze projekty z takimi listeczkami. 
- potuszowanymi -



- niepotuszowanymi -



Mam nadzieję, że kurs się Wam spodobał i że czasem z niego skorzystacie. Podzielcie się proszę uwagami i podeślijcie linki do swoich prac z wykorzystaniem takich listków w praktyce - chętnie Was odwiedzę:)



Materiały ze sklepu "Od A do Zet":










Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem