Inspiracja gościnna dla Studio'75 - Dekoracja świąteczna - bombka

Inspiracja gościnna dla Studio'75

Dekoracja świąteczna - zawieszka bombka:)



Witajcie:)
Dzisiaj mam zaszczyt być gościnną projektantką na blogu firmowym Studio'75.
Specjalnie na to spotkanie przygotowałam projekt składający się wyłącznie z produktów firmowych:)
Jest to dekoracja świąteczna w kształcie bombki, do zawieszenia jako ozdoba domu. Do jej wykonania wykorzystałam bazę bombki oraz świetne świąteczne papiery z kolekcji "Świąteczny prezent" (04, 03, 05 ), pastę śniegową, przezroczyste perełki w płynie, białe gesso, kilka wykrojników.
A tak prezentuje się sam projekt...















Mam nadzieję, że moja ozdoba świąteczna przypadła Wam choć trochę do gustu:)
Pozdrawiam ciepło :)


Ze sklepu Studio '75  wykorzystałam:)





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

Kartka wielkanocna z jajem

męskie kartki