medaliony świąteczne mixed media

Bożonarodzeniowe medaliony mixed media

 - tydzień świątecznych inspiracji i życzeń na blogu "Od A do Zet" -


Witajcie poniedziałkowo:)
Zaczynamy tydzień świątecznych inspiracji i w trakcie dzisiejszego naszego spotkania chcę Wam zaprezentować 6 akrylowych medalionów w wersji świątecznej. Mam wielką nadzieję, że spodobają się Wam, a także osobie, dla której je wykonałam i że będą u Niej ozdobą tegorocznej choinki.

 A teraz zobaczcie medaliony, może ktoś z Was zechce jeszcze w tym roku wykonać podobne:)  Te piękne grafiki, które wykorzystałam w moich medalionach, pobrałam ze small-wingles-shop  Zapraszam:)

















 Mam także tę ogromną radość spotkać się z Wami tuż przed Świętami i z tej właśnie okazji pragnę złożyć Wam najserdeczniejsze i najcieplejsze życzenia Wesołych Świąt! (digi od AnnaZ)



Medaliony posyłam na wyzwania:


                                                                     Magia Świąt












Komentarze

  1. Dziękuję za zgłoszenie do wyzwania Craft Style - życzę powodzenia!
    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne:)! pozdrawiam cieplutko dziekując za udzial Grudniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ są piękne;) Dziękuję za udział w grudniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! :) Pozdrawiam świątecznie dziękując za udział w grudniowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudne! dziękuję za zgłoszenie do wyzwania Magia świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne te medaliony - muszę się w tym roku zmierzyć z nimi na święta. Będą pięknymi prezentami - super pomysł.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem