Kartki okolicznościowe - dzień Babci

Kartki na dzień Babci 

temat przewodni - week of free inspiration -  na blogu "Od A do Zet"


Witajcie:)
Zaczynamy tydzień wolnych inspiracji. Jednak dziś nie może być inaczej niż świątecznie:)


Moja inspiracja przypadła w dzień bardzo ważnego święta - Dnia Babci:)


Posłużyłam się (jak zawsze w projektach inspiracyjnych dla sklepu "Od A do Zet") świetnymi i obecnymi na wirtualnych półkach bazami GoatBox. Wykorzystałam także papiery scrapowe firmy Galeria Papieru, która królowała w ubiegłotygodniowych projektach jako motyw przewodni:) 











Kartkę posyłam na wyzwania


                                 Z wąsem dziadka/ w babcinej spiżarni


                Dzień Babci i Dziadka



          Wyzwanie #42 - moodboard



Komentarze

  1. Piękna! Szalenie mi się podoba to połączenie kolorów :)
    Dziękuję za udział w styczniowym wyzwaniu Essy-Floresy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca,dziękujemy za udział w wyzwaniu Essy-floresy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra. Dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu egoCraft

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna pamiątka, idealna dla Babci :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna karteczka :) dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna karteczka :)
    Dziękujemy za udział w zabawie na blogu egoCRAFT.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna praca! Dziękuję za udział w zabawie egoCraft!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna karteczka, bardzo mi się podoba niebanalna kompozycja i połączenie kolorów. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu EgoCraft :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kartka, dziękuję, że bawisz się z nami na blogu Filigranek - Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna