Kartka ślubna DL

Eteryczna kartka ślubna DL z łapaczem snów

- Inspiracja dla bloga Od A do Zet - embossing na gorąco



Witajcie:)

Doskonale wiecie, że w tym tygodniu wszelkie nasze inspiracje podlegają embossingowi, bo taki mamy temat przewodni:) Wyjątkowo spotykam się z Wami w tym tygodniu ponownie, a to z tej racji, że wprost uwielbiam embossing na gorąco. Stosuję go dość często w swoich projektach, o czym zapewne już wiecie, jeśli odwiedziliście mój poniedziałkowy post inspiracyjny. Wtedy zembossowałam papier, kalkę i tekturki. Dzisiaj prezentuję projekt, w którym embossingiem na kalce potraktowałam bardzo koronkowe stemple oraz napis. Zastosowałam puder do detali, dlatego koronka ładnie się prezentuje. Zobaczcie sami i powiedzcie, który projekt bardziej przypadł Wam do gustu - ten poniedziałkowy czy dzisiejszy:)











Ze sklepu Od A do Zet wykorzystałam:




Cieszę się, że zechcieliście dzisiaj tutaj zajrzeć:)

Kartkę posyłam na wyzwania:














Komentarze

  1. Przecudna karteczka.:) Super kolorystyka i rewelacyjne piórka przy łapaczu snów.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę, że Ci się spodobała 😁

      Usuń
  2. Bardzo ciekawa praca ! Dziękuję za udział w essowym wyzwaniu !

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie wiosenna karteczka :) dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca,dziękujemy za udział w wyzwanie Essy-Floresy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-Floresy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna! Dziękujemy za udział w wyzwaniu "ScrapAndMe":)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna