Kartka ślubna - okiennica

Kartka "okiennica" na ślub

...troszkę zmodyfikowana;)


Witajcie. Dzisiaj prezentuję kartkę na uroczystość zaślubin.
Przygotowałam ją na bazie Goatbox - okiennica, jednak nieznacznie ją zmodyfikowałam. Naklejając dodatkowy panel przerobiłam kartkę na asymetryczną. Dokonałam takiego zabiegu, ponieważ kartka powstała na wyzwanie i musiała być zgodna ze schematem mapki. Jej centralną ozdobę stanowią drewienka w naturalnym kolorze (napis i serduszka) pochodzące ze sklepu Mykukui:) które bardzo lubię i ostatnio coraz częściej wykorzystuję w swoich projektach. Papiery to połączenie dwu kolekcji różnych producentów :
CT Scrapbooks - Night at the Theater  oraz  Piątek 13 - Love in Bloom 06 i 07. Użyłam także stempli Project Prezent - embosując je srebrnym pudrem na kalce - uwielbiam ten efekt:)






To kartka o troszkę mniej konwencjonalnym kształcie, dlatego ozdobiłam ją również wewnątrz, gdzie oprócz miejsca na życzenia przewidziałam także niewielką kieszeń na gotówkę i malutki tag na odpowiednią adnotację:)






Projekt zgłaszam na wyzwania:


           Wyzwanie lutowe 2/2019





Serce

 

Komentarze

  1. Śliczna, bardzo fajnie pomyślane, podoba mi się efekt jaki uzyskałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, bradzo delikatna. Te serduszka są rzeczywiście śliczne.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Tche Scrappy Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kartka!
    Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna,bardzo mi się podoba. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna kartka. Dziękuję za wspólną zabawę - ETI The Scrappy Sketches

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna:)Dziękujemy za wspólną zabawę ze ScrapAndMe.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna