Notes

Inspiracja wyzwaniowa dla bloga Studio75

 - Notes w kolorach wiosny -


Witajcie :)
Na blogu Studio75 właśnie wystartowała nowa zabawa:)
Jestem przekonana, że Wszyscy czujemy już i  cieszymy się, że upragniona Wiosna nadchodzi, dlatego nasze wyzwanie ściśle wiąże się z tym tematem. Przygotowałyśmy dla Was moodboard z paletą kolorów, który powinien posłużyć wam jako inspiracja:) Jeśli nie macie pomysłu na projekt koniecznie zajrzyjcie na bloga, aby zobaczyć inspiracje dziewcząt z DT:)

Oto moja propozycja na tę okoliczność - notesik w kolorach wiosny. Przygotowałam go na bazie Notes w kratkę - A6. Najpierw zdjęłam z niego okładkę, zagruntowałam, a następnie pomalowałam farbami. Nałożyłam maskę i naniosłam fioletową mgiełkę. Okładkę ponownie zainstalowałam na miejscu. Przygotowałam sobie wycięte elementy z papierów Studio75 ( Violet love 07 , Violet love 010 , Palce lizać 03 ) i ułożyłam z nich kompozycję wraz z gazą, sizalem i kwiatami. Całość została pochlapana farbami, a na koniec nałożyłam perełki w płynie:)












Ze sklepu Studio75 wykorzystałam:




Dziękuję za dzisiejsze odwiedziny:)
Zapraszam do udziału w naszej zabawie:)



projekt posyłam na wyzwania:)




Wiosenne przebudzenie


Komentarze

  1. Świetny ten notes :) Choć za oknem zimno, wietrzenie i sypie czymś białym, to od razu poprawił mi się humor i poczułam wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięuję Aneczko:) Cieszę się, że mogłam poprawić Ci humor:))

      Usuń
  2. Super praca,dziękujemy za udział w wyzwaniu Essy-Floresy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny!!! Dziękuję za udzial w Essowy wyzwaniu! Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna okładka :) Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu Essów-Floresów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny notes, fajnie zmediowana okładka ;) dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

Kartka wielkanocna z jajem

męskie kartki