Niespodzianka od Craft o' Clock



Wielka niespodzianka!!!

czyli wielka paka ze sklepu Craft o' Clock!


Witajcie:)

Jestem niesamowicie podekscytowana! Wszyscy poważnie interesujący się rynkiem scrapowym w naszym kraju wiedzą, że firma Craft o' Clock niedawno wydała wspaniałe kolekcje papierów... z pięknymi zielonymi akcentami i z brokatowymi złoceniami!!!

Kiedy zobaczyłam je na fb podbiły moje serce do tego stopnia, że postanowiłam przygotować z kolekcji komunijnej album dla mojego najmłodszego synka, który w tym roku będzie przystępował do Sakramentu. I chociaż pierwotnie planowałam wykorzystać do tego celu zupełnie inne papiery, innego producenta ( które już dużo wcześniej nawet zakupiłam!) to i tak zmiana zdania była postanowiona! Podzieliłam się tą opinią z Renatą Ludwińską - właścicielką marki Craft o' Clock i wiecie co... w piątek odebrałam wieeelką paczkę, której zupełnie się nie spodziewałam! Renia postanowiła mi zrobić wspaniałą niespodziankę i w moich dłoniach znalazła się calusieńka paka pełna kolekcji od Spring Bustling przez Greenery Charm, aż po Holy Communion i I do!






Jestem pod mega wrażeniem wspaniałego gestu Reni - bardzo Ci Reniu za to dziękuję, normalnie z emocji prawie się popłakałam:))) Ale wiecie co, jestem przede wszystkim pod mega wrażeniem tych papierów!!! Widziałam je w sieci i w ofercie sklepowej - prezentują się zjawiskowo, lecz kiedy wzięłam je do ręki na żywo, to przepadłam całkowicie... głaskałam je bardzo długo i tak mi szkoda ich ciąć, bo są takie piękne...Ale słowo się rzekło! Album komunijny syna będzie z tych papierów i nie ma innej opcji:)



Reniu jeszcze raz bardzo serdecznie Ci dziękuję za tak cudowną niespodziankę! Jestem przeszczęśliwa, że mam te wspaniałe papiery i będę mogła pracować na nich wykonując pamiątkę rodzinną i utrwalając tak ważny dla mnie moment. Dziękuję i pozdrawiam ciepło:)






Komentarze

  1. Oj tak, Renia wie jak sprawić radość 🙂 Z pewnością powstaną cudeńka z tych papierów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Marto, Renia jest niesamowita:) Postaram się nie zawieść w projektach:))

      Usuń
  2. Szczęściara 😍 oj będziesz miała co robić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Pati, żebyś wiedziała... rączki mnie świerzbią, ale z drugiej strony takie piękne są te papiery, że oczy nimi cieszę i ciągle mi mało:)))

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna