Tag uniwersalny

Uniwerslany tag - Dla Ciebie

Inspiracja przypominająca o trwającym wyzwaniu:)



Witajcie:)
Na dzisiejsze spotkanie przygotowałam bardzo uniwersalny projekt w postaci taga.
Do wykonania projektu, który przy okazji doskonale wpisuje się w skośną linię naszego wyzwaniowego bingo : papier w tekst - tekturka Rapakivi - papierowe kwiaty - wykorzystałam oczywiście kiviowe produkty. Papiery, tekturkę, którą zembossowałam złotym pudrem oraz pręciki. Nie mogło zabraknąć też dratwy i kosteczek dystansowych:)












Mam nadzieję, że moja propozycja Wam się spodoba:)
Ponownie zapraszam Was do udziału w naszym wyzwaniu bingo:)



Lista materiałów TUTAJ:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna