Czekoladownik



Słodkie chwile - czekoladownik "Specjalnie dla Ciebie"

temat przewodni - papiery Studio75



Witajcie moi drodzy:)
Dzisiaj chcę Wam zaproponować czekoladownik. To jego uniwersalna wersja dla bliskiej mi osoby, którą wykonałam z papierów polskiego producenta Studio75. Na tę okoliczność wybrałam wyjątkową kolekcję Cherry Blossom  -  wyjątkową dlatego, że tak naprawdę niewiele jest na rynku kolekcji z tak dużą ilością czarnych akcentów. Osobiście uwielbiam czarny kolor, ponieważ jest niezwykle elegancki i można go połączyć z każdym innym kolorem (bez wyjątków), tworząc spójną i harmonijną pracę.
Oto moja propozycja na tydzień inspiracji z papierami Studio75:)













Dziękuję Wam za dzisiejszą wizytę i zachęcam do wypróbowania papierów firmy Studio75. Jestem pewna, że polubicie je tak bardzo jak ja, bo są niezwykle uniwersalne i dają wiele możliwości:)

Listę materiałów ze sklepu Od A do Zet znajdziecie TUTAJ:)

Pozdrawiam:)



























Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna