Kartka wielkanocna z jajem


Wielkanoc jest zielona...

-tydzień swobodnych inspiracji-

inspiracja dla bloga Od A do Zet:)



Witajcie

Na dzisiaj przygotowałam ostatnią wielkanocną karteczkę. Jest bardzo prosta, ale jak sami wiecie, czasem trzeba wykonać kartkę, która zwyczajnie zmieści się do koperty:) Kartka jest zatem tylko delikatnie przestrzenna - na kosteczkach dystansowych umieściłam wycięte wykrojnikiem jajo, które poprzez maskę Latarni Morskiej delikatnie potraktowałam tuszami Distress. Następnie dla uzyskania efektu przetarłam jajo gdzieniegdzie klejem do złoceń i naniosłam folię. A oto efekt końcowy.








Mam nadzieję, że kartka z jajem przypadnie Wam do gustu:)

Listę materiałów ze sklepu Od A do Zet znajdziecie TUTAJ:)

Pozdrawiam Was ciepło


Kartkę zgłaszam do wyzwania




Komentarze

  1. Прекрасная открытка! Мне очень нравится композиция: мало деталей, но их больше и не нужно! Все гармонично! Спасибо за участие в задании блога Аrt piaskownica! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W prostocie siła - karteczka jest super :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! Dziękuję za udział w zabawie Art Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super;) dziękuję za przyłączenie się do naszej zabawy na blogu Art-piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki