Wymianka wielkanocna

Kartkowa wymianka wielkanocna u Kaś:)




Witajcie.
Kasie na swoich blogach zorganizowały wymianę wielkanocną. Zgłosiłam się do tej zabawy i jako parę los szczęśliwie połączył mnie z Kasią!!! Papierowe hobby Kasi. Bardzo się cieszę. To moja druga wymianka w życiu - pierwszą odbyłam przed Świętami Bożego Narodzenia z Kartoflaną - był to tak gorący i zbiegany okres,  że do dziś nie skończyłam wymiankowego postu! Choć wymianka była bardzo miła i udana:) Muszę tę zaległość w końcu uzupełnić:)
Tym razem jest spokojniej, choroby odpuściły i post jest gotowy. Paczuszka od Kasi przywędrowała do mnie jeszcze przed Świętami, jednak w tym okresie nie miałam możliwości zajmować się fotografowaniem. Dlatego post publikuję dopiero dzisiaj:) Przygotowałam skromną paczuszkę i wysłałam z nadzieją, że Kasia otrzyma swoją przesyłkę jeszcze przed świętami. To co w niej było na pewno zobaczycie w podsumowaniu na blogu Kasi. Muszę szczerze napisać, że Kasia bardzo mnie zaskoczyła, bo oprócz wyznaczonych w zasadach wymianki rzeczy, przygotowała dodatkową piękną niespodziankę w postaci cudnego, zmediowanego taga.
Oto co otrzymałam od Kasi w ramach wymianki wielkanocnej:






Kasiu dziękuję serdecznie za wspaniałe życzenia, przepiękną kartkę wielkanocną i fantastyczne przydasie. Uszczęśliwiłaś mnie dodatkowo tak przepięknym tagiem!!! Cieszę się, że mogłam Cię poznać Kasiu i wierzę, że odtąd nie będziemy już w sieci dla siebie anonimowe:) Wesołych Świąt Wielkiej Nocy:)

Komentarze

  1. Edytko ja także się cieszę, że byliśmy w parze i miałyśmy dzięki temu okazję poznać się :) Cieszę się, że moja przesyłka wywołała u Ciebie taką radość! Mój post już także jest opublikowany...Mile wspominam rozpoczęcie naszej znajomości :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. I to jest w wymiankach najcudowniejsze - zawieranie nowych znajomości, które można pielęgnować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest Kasiu:) Bardzo się cieszę, że zorganizowałyście tę zabawę, mam nadzieję, że będą kolejne, w których także wezmę udział:)) Podziękowania i buziaki:))

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna