zawieszka na wino

Pastelowy zestaw urodzinowy dla kobiety

czyli komplet kartka urodzinowa + dekoracja na butelkę wina:)



Witajcie:)

Czy mówiłam Wam już, że zakochałam się w cudnej pastelowej kolekcji Hello Spring? Oczywiście, że tak! Ostatnio tworzę tylko z niej, a to dlatego, że bardzo, ale to bardzo przypadła mi do gustu:)


Na dzisiaj przygotowałam zestaw, który będzie (wraz z dodatkiem w postaci butelki dobrego wina) stanowił prezent urodzinowy dla koleżanki. Bazy przygotowałam samodzielnie i okleiłam je delikatnym papierem Hello Spring oraz kilkoma elementami z arkusza elementów do wycinania.


Przygotowałam także kilka kwiatów z foamiranu, aby dopełnić nimi kompozycję, dodałam także białe perełki w płynie. 








W ten sposób komplet urodzinowy dla koleżanki jest gotowy:) Bardzo chciałam, aby było delikatnie i pastelowo - z kolekcją Hello Spring taki efekt uzyskuje się bez problemu. Mam nadzieję, że skusicie się i wypróbujecie tę nową kolekcję jak najszybciej, jestem pewna, że pokochacie ją tak jak ja:)











Zachęcam Was także gorąco do wzięcia udziału w naszym wyzwaniu BINGO na blogu Studio75



Dziękuję, że zechcieliście mnie tu dziś odwiedzić, pozdrawiam Was serdecznie:)
Listę materiałów ze sklepu Studio75, które wykorzystałam w projekcie znajdziecie TUTAJ:)



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna