Czekoladownik

Ozdobione pudełko na czekoladę, czyli czekoladownik:)

Temat przewodni tygodnia - pudełka


Witajcie:)
W tym tygodniu inspirujemy Was pudełkami. Ja z tej okazji wybrałam czekoladownik, ponieważ wczoraj było wspaniałe święto - Dzień Matki - został już wręczony na tę specjalną okazję:)

Wykorzystałam oczywiście gotową bazę pudełka na czekoladę ( #Goatbox ) dostępną w sklepie Od A do Zet. Zdecydowałam się na bazę w kolorze białym, ponieważ chciałam wyeksponować delikatne piękno pastelowych papierów Studio75  ( kolekcja Hello Spring ), na tle papieru lustrzanego w kolorze różowego złota. Inny kolor bazy byłby zatem zbyt przytłaczający:)

















Jak Waszym zdaniem prezentuje się projekt? Zostawcie swoje uwagi w komentarzach, a teraz żegnam się już z Wami i do zobaczenia za tydzień:)



Materiały jakie wykorzystałam z zasobów sklepu Od A do Zet znajdziecie TUTAJ:)

Projekt zgłaszam do zabawy:

                                       Czeko, czeko, czekolada...





                                                        BINGO

                                 linia: koronka - złoto - kwiaty





                                     Dla mamy, dla taty...


Komentarze

  1. Uroczy upominek. Piękne są te papiery. Cieszę się, że bawisz się razem z filigrankami 😃 uściski ślę 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło cudownie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny! Dziękuję za udział w czekoladowym wyzwaniu Filigranek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy czekoladownik :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna