Kartka książka - IHS

Biało-złota księga z okazji Sakramentu I Komunii św.

Inspiracja wyzwaniowa dla bloga Rapakivi


Witajcie:)
Maj to sezon komunijny. Na blogu Rapakivi wystartowało kolejne wyzwanie BINGO, a moją inspiracją do tego wyzwania jest kartka-książka.




 Przygotowałam ją na bazie Rapakivi, która jest w nowościach w naszym sklepie:) Kartkę bardzo łatwo się składa - jest świetnie zbigowana i dopasowana, wystarczy odrobina kleju i baza gotowa:) Gotową bazę ozdobiłam głównie tekturkami Rapakivi, które uprzednio zembossowałam na biało lub złoto:) Całość projektu utrzymałam w tych dwu kolorach, teraz wewnętrzna część okładki czeka już tylko na personalizację...










Moja linia BINGO to:
Karton ozdobny  -  Kartka-książka  -  Tekturka komunijna
Sentencja/cytat  -  Papierowe kwiaty  -  Tekturka komunijna







Projekt zglaszam na wyzwanie

W tej kartce, aż roi się od tekturek, więc...










Komentarze

  1. Ale cudo! Niesamowity pomysł z tą książką :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka na komunię. powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne pudełko, Edytko :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu Świry Rękodzieła :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem