czekoladownik

Czekoladownik jako podziękowanie, czyli...

Inspiracja do wyzwania "Pakujemy słodkości" na blogu Od A do Zet


Witajcie:)

Bardzo lubię robić czekoladowniki:) To fajna forma, która łączy w doskonały sposób funkcję estetyczną i praktyczną projektu:) Wręczamy niezobowiązujący słodki prezent i kartkę jednocześnie - bo tak traktuję "swoje" czekoladowniki. Zawsze przewidziane jest tam miejsce na wpis, dedykację, życzenia lub podziękowania. Nie inaczej jest w tym projekcie. Czekoladownik przygotowałam już pod kątem zakończenia roku szkolnego mojego najmłodszego synka.















Nie wiem jeszcze, która z Pań go otrzyma, ale mam nadzieję, że Jej się spodoba. Mam wielką nadzieję, że i Wam przypadnie do gustu:) Zostawcie swoje uwagi w komentarzach, z góry za nie dziękuję i pozdrawiam Was serdecznie:)




Zapraszam do udziału w zabawie


Ze sklepu Od A do Zet wykorzystałam:






Pracę zgłaszam do zabawy:




Oraz do zabawy KWIAT DOLNOŚLĄSKI 








Komentarze

  1. Ale smakowitości 😍 dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek I ściskam Cię mocno 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny czekoladownik. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny! Sama chciałabym taki dostać :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny czekoladownik! Wspaniałe warstwy i kwiaty :) Dziękuję za udział w wyzwaniu u Filigranek, pozdrawiam Cię, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Piękny jest :D Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem