Zlot Creative Day

Zlot Creative Day  -  relacja


Witajcie:) 
W sobotę 15 czerwca w Warszawie odbył się Zlot Creative Day.



 Było super - wzięłam udział w 2 M&T oraz w warsztatach u Agi Cebuli:)
Przygotowałam także projekt na konkurs zlotowy ogłoszony przez...








Jestem mega dumna, bo w konkursie zdobyłam 1 miejsce, prezentując ten projekt:)








a tu zdjęcia w zbliżeniach:)















Projekt wykonałam inspirując się projektem Pod skrzydłem Anioła, a według kursu Liz Walker.

Tu wkleję wkrótce fotkę wspaniałej nagrody, którą otrzymałam w tym konkursie - muszę ją wykonać w dogodnej chwili, ale jest na co popatrzeć:) Jeszcze raz bardzo dziękuję za zabawę i za wygraną, pozdrawiając przy tym calutki zespół Craft o Clock:)

EDIT
A oto i moja nagroda:)))







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem