ptasia budka

Domek dla ptaszków - szkatułką na drobiazgi

temat przewodni - listki ozdobne, gałązki


Witajcie:)
Na dzisiaj przygotowałam szkatułkę w kształcie domku dla ptaszków. Nie jest duża, ale ma swój niezwykły urok. Ponieważ w tym tygodniu inspirujemy Was z listkami i ozdobnymi gałązkami, mój projekt będzie kwiatowo-mixedmediowy. Foamiran sprawdza się genialnie w takich momentach:) Raz dwa można przygotować sobie kwiaty w rozmiarze i kolorze idealnie podporządkowanym projektowi. Ja wykorzystam tym razem resztę foamiranowych kwiatów, które zrobiłam w czasie M&T z Agą Cebulą na zlocie Creative Day.

















Tak prezentuje się mała budka dla ptaszków, która jednocześnie jest małą szkatułką na drobiazgi.



Projekt wykonałam inspirując się pracami Agnieszki Cebuli:)
Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam na kolejne poniedziałki:)
Lista materiałów ze sklepu Od A do Zet TUTAJ:)

Projekt wędruje na wyzwania:

















Komentarze

  1. Budka dla ptaków prześliczna, super pomysł.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna ta budka! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki świetny pomysł! i piękne wykonanie :)
    Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna budka i piękne kwiaty. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Budka pełna uroku, jakby prosto wyjęta z ogrodu :) Dziękuję pięknie za udział w wyzwaniu u Filigranek, ślę pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne, takie delikatne, ten ptaszek dodaje bardzo dużo uroku, co ja mówię ... wszystko jest tak ślicznie dopracowane, że oczka mi się święcą z zachwytu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem niezmiernie wdzięczna za tak ciepły komentarz:) Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  7. Piękna budka i jak praktycznie wykorzystana :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem