Dzwonki wietrzne na sezon letni

Dzwonki wietrzne - letnia dźwiękowa dekoracja w stylu morskim

Temat tygodnia - farby akrylowe


Witajcie:)

Sezon letni ciągle trwa:) Wieczór na podwórku mogą nam uprzyjemnić dzwonki wietrzne. Moje dzwonki przygotowałam na upcyklingowej bazie rybek ze sklejki. Rybki pomalowałam farbami akrylowymi, które są tematem przewodnim tego tygodnia, a także podbarwiłam tu i ówdzie woskami, dla lepszego efektu:) Rybki zawisły na konopnym sznurku wraz z muszelkami. teraz będą miały za zadanie umilać wieczory delikatnym stukaniem:)









Lista materiałów ze sklepu Od A do Zet  jest TUTAJ:)

Dziękuję, że mnie dziś odwiedziliście, wpadnijcie znowu:))) Pozdrawiam:)







Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna