*pożegnanie*

Jesień  ...    czas na zmiany  ...

Nastała pora pożegnań...


Witajcie kochani fani bloga sklepu Od A do Zet:)

Nadszedł wrzesień,  nastała jesień, a wraz z nią ważny moment...
... Rok temu, o tej porze, witałam się z Wami i z wielkim stresem pisałam swoje pierwsze posty. Zadawałam sobie trudne pytania...  Czy zechcecie wejść na bloga, aby zobaczyć to, co dla Was przygotowałam?... Czy moje projekty przypadną Wam do gustu?... Jak mój projekt zostanie oceniony.?...


Dziś wiem już, że ten stres był zupełnie niepotrzebny,  a moje inspiracje spotkały się z Waszej strony z życzliwym odbiorem i ciepłymi komentarzami:)

Dziś także, w poście pożegnalnym,  pragnę przypomnieć Wam te z moich projektów, które zostały przez Was najlepiej odebrane, co odzwierciedla się w dużej ilości wyświetleń (powyżej 100.) i komentarzy.




























Tą małą retrospekcją na pożegnanie pragnę Wam moi mili podziękować za ten wspólny, piękny i bardzo twórczy rok mojego pobytu w składzie DT sklepu Od A do Zet.

Pragnę także serdecznie podziękować Kasi za szansę jaką mi dała, abym mogła się znaleźć w gronie tak świetnych projektantek i pracować w tak cudnie sympatycznej atmosferze, jaką dla nas tu stworzyła.

Pragnę wreszcie podziękować moim koleżankom z DT za fantastyczną współpracę, wzajemne wsparcie, pomoc i porady.  Bardzo się cieszę dziewczyny, że mogłam poznać Was bliżej i że choć z niektórymi  z Was miałam szansę się zaprzyjaźnić:).

Wszelkie linki do powyższych projektów znajdziecie TUTAJ:)

Do zobaczenia gdzieś w sieci,  pa!





Komentarze

  1. Edytko przepiękne prace te które zrobiłaś, a jeszcze piękniejsze będą te, które czekają na urzeczywistnienie. Ślicznie Ci dziękuje za możliwość oglądania i podziwiania.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochana za tak ciepłe słowa, uściski dla Ciebie:)

      Usuń
  2. Smutno bedzie , [piekne prace a jednorożec kasuje wszystko !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś się kończy, ale być może za jakiś czas zacznie się coś nowego... zobaczymy co przyniesie los:) Uściski dla Ciebie Aga:)

      Usuń
  3. Piękne prace Edytko, jesteś wspaniałą artystką i tak trzymaj. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maksiu, Ty zawsze mnie wspierasz, pozdrawiam Cię serdecznie:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna