czekoladownik jesienny na wymiankę u Kaś



Inspiracja do wyzwania na blogu Filigranki

oraz czekoladownik na jesienną "wymiankę u Kaś"...


Witajcie:)

Na blogu Filigranek ruszyło właśnie wyzwanie październikowe, serdecznie zapraszam Was do udziału w zabawie:)


Inspiracja do tego wyzwania jest jednocześnie prezentem wymiankowym, przygotowanym pod kątem zabawy jesiennej na blogach Kaś.



Zgłaszałam się do tej zabawy jeszcze we wrześniu, a dziś już mogę Wam zaprezentować czekoladownik jaki otrzymała moja wymiankowa para - Danuta Pałęga:)
Warunkiem było stworzenie czekoladownika w jesiennej odsłonie... mam nadzieję, że mi się to udało:) Oczywiście oprócz czekoladownika, w paczce znalazła się jeszcze  -CO NAJWAŻNIEJSZE- czekolada! oraz sporo przydasiowych drobiazgów, takich jak duży zestaw papierów, piękna tekturkowa ramka od essy-floresy, wykrojnik i in. ... Szkoda, że nie zrobiłam zdjęcia zestawu:(









Mam nadzieję, że czekoladownik spodobał się mojej wymiankowej "parze", póki co niestety nie mam żadnej informacji zwrotnej, poza tą, że paczka wymiankowa już dotarła...

Dziękuję kochani za dzisiejsze odwiedziny, pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenia wkrótce:)






Ze sklepu Filigranki wykorzystałam:


Druga część zabawy wymiankowej TUTAJ


EDIT
Właśnie niedawno (08.11.2019) otrzymałam przesyłkę od mojej pary wymiankowej, a tak prezentuje się czekoladownik i zawartość przesyłki:) Dziękuję Danka i cieszę się, że przesyłka w końcu do mnie trafiła:)







Pozdrawiam i do zobaczenia wkrótce:)

Komentarze

  1. Edytko, dziekuję, że wzięłaś udział w naszej jesiennej wymiance czekoladowników! :) Stworzyłaś śliczny jesienny czekoladownik :) Mam nadzieję, że otrzymasz od swojej wymiankowej pary równie śliczną pracę wraz ze słodką zawartością. Trzymam kciuki by szybko doszedł, dzięki czemu zabawa bedzie udana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo Kasiu kochana, ja także mam taką nadzieję:)
      Póki co czekam:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem