Kartka Dl C&S

Kartka jesienna C&S

... dla Niej

Hej:)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać kartkę w stylu C&S, którą przygotowałam na wyzwania. Stempel Santoro pokolorowałam kredkami akwarelowymi oraz perłowym pigmentem od 13@rts - daje piękny efekt błysku na żywo, zupełnie tak, jakby parasol i ziemia wokół dziewczynki były mokre - jednak niezwykle trudno uchwycić ten efekt na fotografii.
 Następnie wycięty element umieściłam na bazie pochlapanej srebrnym tuszem SPLASH! od 13@rts. Jest także tekturkowy napis DLA CIEBIE od IKropka. Całości dopełniają przezroczyste krople NUVO:)













Pozdrawiam ciepło:)




Pracę zgłaszam na wyzwania: 








Komentarze

  1. Podziwiam c&s, ja nie umiem 😉 dziękuję za udział w wyzwaniu kartkowego ABC i ślę pozdrowienia 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Jest świetna! :) Dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu egoCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie pokolorowałaś stempelek, i pięknie go oprawiłaś :) Bardzo mi się podoba ta kartka:) Dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna