Kartka urodzinowa

2. Urodziny Craft o'Clock - świętujemy:)

Kartka Triangle Pop-up Card



Witajcie:)

Producent cudownych, doskonale znanych scraperkom papierów Craft o'Clock świętuje swoje 2. urodziny. Na FP producenta odbywają się jubileuszowe konkursy, na jeden z nich przygotowałam kartkę typu Triangle Corner Pop-up Card z Ich przepięknej kolekcji Felici'Tea'. 
Ta kolekcja sprawia, że czuję się, jakbym nagle znalazła się w epoce wiktoriańskiej na eleganckiej herbatce w ogrodzie u Marii Antoniny...

Tak się składa, że tę właśnie calutką kolekcję (wraz z kilkoma innymi) wygrałam w trakcie ubiegłorocznego konkursu na świąteczną kartkę, organizowanego przez Craft o'Clock w trakcie ubiegłorocznego Art in Town:) Papiery te przeleżały u mnie cały rok... wyciągałam je co jakiś czas, cieszyłam oczy, ale nie miałam sumienia ich pociąć z kilku powodów. Najważniejszy z nich to ten, że są one po prostu piękne same w sobie. 
W tym roku bardzo żałuję, lecz nie byłam obecna na jubileuszowym AiT, choć także miałam przygotowaną kartkę na konkurs, życie lubi komplikować nam plany:) Dlatego zebrałam się na odwagę i pociachałam w końcu papiery, które miałam...

Wyszła taka oto kartka, może się Wam spodoba... no i może spodoba się w Craft o'Clock:) Trzymajcie kciuki i dajcie znać co o niej myślicie:)













A dla Craft o'Clock życzenia wszystkiego co najlepsze przez kolejne 100 lat!!!



Kartkę zgłaszam również na wyzwanie




          Korzystałam z pomocy - tutaj  kurs na taką kartkę:) Schemat nieznacznie po swojemu zmodyfikowałam:)

Dajcie znać jak Wam się podoba, pozdrawiam ciepło:)



Komentarze

  1. Przepiękna praca, ja bardzo lubię tę kolekcję i powstało u mnie już kilka prac z jej udziałem :) często mam tak, że jakieś papiery mi się podobają, aż tak że szkoda ich pociąć, ale kupuje je do tego, aby na nich pracować :) chociaż czasem jest ciężko rozpocząć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Doskonale Ciebie rozumiem, też tak mam z papierami:)

      Usuń
  2. Absolutnie niesamowita! Że papiery cudowne, to wiadomo, ale jak Ty to wycięłaś i złożyłaś? Niesamowita kartka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochana, zawsze umiesz mnie tak podbudować i rozgrzać serce ciepłym slowem. Ściskam Cię mocno:)

      Usuń
  3. Wow! Efektowna forma, a do tego pięknie wykonana kartka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna w nietypowym kształcie, efektowna i pięknie się prezentuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwyca mnie kolorystyka i sposób złożenia kartki - nie znam tego stylu składania. Kartka jest bardzo udana, i nie sposób przejść obok niej obojętnie :) Trzymam kciuki Edytko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O WOW bardzo lubię takie nietypowe karteczki. Twoja jest wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest śliczna, świetnie się prezentuje :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała karteczka bardzo mi się podoba :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna praca!Dziękujemy za udział w miszmaszowym wyzwaniu.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna forma kartki, detale wykorzystane w przemyślany sposób. Po prostu mi się podoba! Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, nie wiem co napisać, uwielbiam takie nietypowe formy. Brawo 👏

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna kartka, niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna