nagrody

Chwalipost:)

Witajcie:)

Dzisiaj pragnę podzielić się z Wami dobrymi wiadomościami i pokazać nagrody jakie do mnie dotarły. Niektóre dotarły dużo wcześniej, ale dopiero teraz znalazłam chwilkę, aby je obfotografować i Wam pokazać:)

Przede wszystkim nagroda w konkursie jubileuszowym - 10. urodziny Craft Style, w którym zdobyłam pierwsze miejsce i nagrodę w postaci 100zł bonu - tak go zrealizowałam:)



Miałam dużo szczęścia w zabawie na FP Mycraftart i zostałam wylosowana w candy. Otrzymałam fantastyczną paczkę z przydasiami - pięknymi papierami i tekturkami:) Jeszcze raz dziękuję:) Z kolekcji ScrapAndMe już tworzy się album, wkrótce go zaprezentuję...



Kolejna nagroda pochodzi od Dorota Kruszewska "Cudne Nie Nudne" za wspólną zabawę na FB. Dorotko, ogromnie Ci dziękuję, paczka jest tak bogata, że zaniemówiłam, jak ją otworzyłam:)
Wkrótce zacznie się zabawa:)) Rzeczywiście roznosisz te bakcyle rękodzielnicze, pełną parą:***


W tym roku w okresie okołoświątecznym brałam udział w 3. wymiankach.
Wymianka świąteczna na FP Artimeno była bardzo miła, Ania MaKota obdarowała mnie taką wielką paczką - Aniu jeszcze raz Ci dziękuję:)



Wymianka na FP AtairArt również była udana, Aleksandra przysłała mi przepiękny czekoladownik wraz ze słodką smakowitą zawartością:)) Dziękuję kochana:) Wkrótce wstawię tu jego fotkę... bo w natłoku przedświątecznych przygotowań umknęła mi ta ważna rzecz:)



Paczka z ostatniej na ten rok wymianki od  Ani:) , której pięknie dziękuję za wspólną i udaną zabawę:)



I wreszcie moje zakupu dokonane w czasie tegorocznego Black Friday w sklepie Craft4You
Zakupiłam trochę mgiełek, puder i pigmenty, a także kilka papierów:)


Poniżej zaś gratisy, które sklep Craft4You wspaniałomyślnie mi podarował:) Ogromnie dziękuję, takiej ilości gratisów w ramach dokonanych zakupów jeszcze nigdy i nigdzie nie otrzymałam:) Jestem pod wrażeniem:)



Tak oto prezentowała się zawartość paczki:))
Ogromnie jeszcze raz dziękuję:)




Pozdrawiam Was ciepło:)

EDIT 18.12.2019

Dziś dotarły jeszcze 2 niespodzianki:)
Pierwsza z nich to śliczna kartka od Marty wraz z piękną foremeczką motylka w prezencie świątecznym:) Zupełnie mnie zaskoczyłaś kochana! Dziękuję Ci Marcia, jesteś moją dobrą duszą, wiesz o tym:)



Druga niespodzianka to paczka z nagrodami od Craft o'Clock za wygraną w Ich konkursie urodzinowym oraz za wygraną w wyzwaniu na blogu Towarzystwa Dobrej Zabawy, gdzie Craft o'Clock był sponsorem:) Jestem zachwycona...i bardzo, bardzo dziękuję:)




Pozdrawiam raz jeszcze, przed świętami nie spodziewam się już niespodzianek:)) Pa!



Komentarze

  1. Gratuluję i życzę dużo weny.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie cudowności piękne, super. 😊Pozdrawiam 🧡

    OdpowiedzUsuń
  3. Edytko gratuluję Ci! Tyle wspaniałych rzeczy - można powiedzieć, ze to upominki świąteczne, i to jakie :) Wiem, że jesteś aktywna w rozdawajkach, wymiankach itd... I oto efekty! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To teraz trzeba zakasać rękawy i działać! Życzę Ci wspaniałych pomysłów na wykorzystanie tych wszystkich wspaniałości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Anetko, postaram się ze wszystkich sił:)

      Usuń
  5. Ale wspaniałości zgromadziłaś! Cudownie się ogląda te wszystkie przydasie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, tyle szczęścia w krótkim czasie 😍 gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem