kartka wielkanocna

Kartka brama na Wielkanoc

Inspiracja gościnna dla CraftCorner


Witajcie:)

Jakiś czas temu wygrałam na fanpage'u CraftCorner jako fan miesiąca i w nagrodę otrzymałam paczuchę z bazami kartkowymi i pudełkami #GoatBOX . Zobowiązałam się wtedy do wykonania kilku inspiracji gościnnych, niestety ubiegły rok miałam niezwykle intensywny, dlatego kwestia inspiracji gościnnych przeciągnęła się w czasie. I oto nadszedł ten dzień, kiedy realizuję swoje obietnice i przygotowuję pierwszą z kilku inspiracji gościnnych dla CraftCorner:)

Na pierwszy ogień poszła kartka - brama, tudzież kartka - okiennica. Zwał jak zwał - najważniejsze, że bardzo lubię je robić, a Wielkanoc zbliża się milowymi krokami:) Dlatego dzisiaj karteczka wielkanocna - pierwsza w tym sezonie i w dodatku z własnoręcznie wykonanymi kwiatami:)














Dziękuję za dzisiejsze spotkanie, wkrótce znów się odezwę:) Pozdrawiam



Kartkę posyłam na wyzwania:



















Komentarze

  1. Kartka śliczna Ale kwiaty prześliczne 💜 dziękuję bardzo za udział w wyzwaniu kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ogromnie Ci dziękuję Pati, bardzo miło mi Cię tutaj gościć:) Ściskam:)

      Usuń
  3. Cudowna kartka. Dziękujemy za udział w zabawie DIY Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, śliczne kwiaty 💜 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapka 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Привет!)) Открытка получилась красивой, праздничной и с хорошим настроением. Спасибо от команды TDZ ! С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  6. super, fantastyczne kolorki i świetna kompozycja, dziękuję za zabawę z TDZ, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca. Bardzo mi się podoba:) Dziękuję za zabawę w Kartkowym ABC

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

Kartka wielkanocna z jajem

męskie kartki