*kartka książka na 1 komunię św*.

Kartka w formie książki na wyjątkową okazję

I Komunia św. 



Witam:)
Okres komunijny w tym roku wygląda nieco inaczej niż zwykle, ale to nie znaczy, że prędzej czy później kartki nie będą nam na tę okazję potrzebne:) Dlatego korzystając z przepięknych tekturek komunijnych ze sklepu Filigranki, a także wykorzystując ich bazę kartki-książki, wykonałam projekt na taką właśnie szczególną uroczystość:) W tym projekcie połączyłam papiery z kilku kolekcji, ale podoba mi się efekt końcowy. Zwłaszcza papier z grafiką marmuru skradł moje serce - kojarzy mi się z ołtarzem i musiał znaleźć się w pracy na taką okazję:) Papier lustrzany również często gości w moich komunijnych pracach w tym sezonie - jakoś w tym roku stawiam na szyk i efekty glamour:)




















Mam nadzieję, że mój projekt przypadnie Wam do gustu:)
Dziękuję za nasze dzisiejsze spotkanie i pozdrawiam serdecznie:)



Materiały ze sklepu Filigranki TUTAJ:)



Pracę posyłam na wyzwania:

Ja w tym sezonie komunijnym ewidentnie hulam ze złotem za pan brat:)











Komentarze

  1. Piękne, bardzo mi się podoba! Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna pamiątka i ma extra wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC :) Pozdrawiam Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i bardzo elegancka ta pamiątka :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i elegancko:) Dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna