Spring in pink - home decor

Dekoracja scrapowa w nietypowej formie

 Dzień Matki



Witajcie:)

Na nasze dzisiejsze spotkanie przygotowałam dekorację, która może ucieszyć niejedną mamę. Posłużyłam się dwiema obręczami do łapaczy snów, które przez przypadek znalazły się w moich rękach i z pomocą dratwy postanowiłam eksperymentować:) Splotłam je ze sobą. Nie jest to piękny makramowy splot, o niestety makrama to nie moja bajka, ale chciałam wyjść ze strefy komfortu, sprawdzić inne rzeczy, inne możliwości i po prostu pobawić się sznurkiem, a przy okazji ... wykonać dekorację scrapową w nieco innej formie:))
Jak mi wyszło ocenicie sami:)



























Mam nadzieję, że przy nadarzającej się okazji i Wy wypróbujecie nowe rzeczy, nowe możliwości
Pozdrawiam wiosennie:)








Materiały jakie wykorzystałam ze sklep-ewa.pl TUTAJ:)


Pracę posyłam na wyzwania:









"Kobieca moc" to temat wyzwania na blogu Zielone koty 
Mnie kojarzy się ona najbardziej z matczyną miłością, bo taka miłość ma moc by przenosić góry...
Dlatego moja praca poświęcona jest mamie:)








Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna