*Home decor - HAT*

Cylinder w stylu steampunk

inspiracja dla sklep-ewa.pl



Witajcie:)

Na dzisiaj przygotowałam projekt w nieco mroczniejszej wersji. Jest to praca mixed mediowa w stylu steampunk. Bazę narysowałam sobie i wycięłam samodzielnie z beermaty, a następnie gesso oraz media pozwoliły uzyskać efekt widoczny na zdjęciach. Niezbędne były oczywiście metale od Mitform, ale upcyklingowo wykorzystałam także zepsuty zegarek ręczny i swoje stare okulary (wiekowe już "lenonki", które ostatnio wpadły mi w ręce w czasie porządków na strychu).




















Mam nadzieję, że praca się Wam spodoba:) Pozdrawiam ciepło:)



Spis materiałów wykorzystanych z półek sklep-ewa.pl TUTAJ:)

Projekt posyłam na wyzwania:




















Komentarze

  1. Zwykle Twoje inspiracje są jasne, ale jak.już uraczysz nas.mrocznymi klimatami, nie sposób oderwać wzroku. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, bardzo dziękuję kochana za tak ciepły komentarz:) Ściskam Cię mocno:)

      Usuń
  2. Cudowna praca! Wzroku nie można oderwać. Dziękuję za udział wyzwaniu Tekturkowo - Magda z DT.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za tak miłe słowa, pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  3. Fantastyczna praca!! ❤
    Dziekujemy za udzial w wyzwaniu SnipArt! Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. lovely texture. Thank you for joining Snip Art May challenge !

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW, amazing project! Thank you for joining Snip Art May challenge !

    OdpowiedzUsuń
  6. Awesome project! Thank you for joining Snip Art May challenge !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem