*Kartka ślubna w formacie DL*

Bardzo elegancka kartka ślubna

Inspiracja wyzwaniowa dla Paper Heaven


Witajcie:)
Jak już zapewne wiecie - bo 29 czerwca chwaliłam się całemu światu - należę do cudownej ANIELSKIEJ DRUŻYNY wspaniałego polskiego producenta fantastycznych papierów scrapbookingowych - PAPER HEAVEN. To ogromna radość i wielkie wyróżnienie móc projektować dla firmy z tak długimi tradycjami na rynku. Na blogu Paper Heaven ogłoszono dziś lipcowe wyzwanie, do uczestnictwa w nim pragnę Was gorąco zachęcić, Na tę okazję przygotowałam moją pierwszą inspirację, a jest nią karta ślubna. 










Do wykonania mojej kartki użyłam arkuszy z kolekcji NIEWINNOŚĆ. Do stworzenia kompozycji wykorzystałam ramkę z masy lekkiej, moje kwiaty z foamiranu, listki z wykrojników oraz zembossowane złotym pudrem tekturki gałązek.

Wyzwanie#2 ogłoszone jest na tablicy podobnej do moodboarda i zawiera 3 punkty, które należy spełnić:
1 -białe kwiaty - u mnie z foamiranu
2 - słowa miłości - napis LOVE
3 - błyskotki - dużo złotych elementów: koraliki, złote środeczki kwiatów, obrączki



Mam nadzieję, że skusicie się na to fantastyczne wyzwanie, zachęcam gorąco i pozdrawiam serdecznie:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem