Wakacje na wsi - kartka

Kartka gwiazda - wakacyjne szaleństwo na wsi

Inspiracja gościnna dla Tekturkowo


Witajcie:)

Mam dzisiaj tę ogromną przyjemność inspirować gościnnie dla Tekturkowo. Specjalnie na to spotkanie przygotowałam kartkę w kształcie gwiazdy - kształt ten ma luźno kojarzyć się z różą wiatrów, z kompasem, kierunkami, wędrówkami i ogólnie wyprawami wakacyjnymi. 

Moje tegoroczne plany wakacyjne uległy radykalnym zmianom i zamiast nad morzem, wakacje spędzamy na wsi. Dlatego do mojej inspiracji wykorzystałam kolekcje papierów, które bardzo kojarzą mi się z wsią i lasem - NA JAGODY - oraz  - BEZKRESNE ŁĄKI od Paper Heaven. Całość kompozycji uzupełniłam tekturkowymi gałązkami wytuszowanymi na zielono od TEKTURKOWO. Wykorzystałam także prawdziwe, zasuszone makówki polnych maków.













Mam nadzieję, że taki pomysł na wakacyjną kartkę Wam się spodoba:) Pozdrawiam serdecznie:)



Pracę zgłaszam na wyzwania:


https://blog-odadozet-sklep.blogspot.com/2020/07/wyzwanie-58.html?m=1




KWIAT DOLNOŚLĄSKI 
"Słodkie lato"

Komentarze

  1. Imponujący efekt! Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita forma! Super 🥰 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wyszło niesamowicie! Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna. Dziękuję za udział w wyzwaniu "Od A do Zet"

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę takie cudo. Wspaniała jest ta praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję za tak miły komentarz:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  6. Chyba pierwszy raz widzę kartkę w takim kształcie. Robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa praca. Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa forma kartki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art, Monika DT

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, super, dziękuję za zabawę z Altair Art

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna