*Home decor mixed media*

Kotwica mixedmedia, 

czyli home decor w stylu marynistycznym :)



Witajcie
Wakacje, wakacje...już wkrótce się kończą, a ja przygotowałam zaledwie jedną wakacyjną dekorację w tym sezonie (lampion z tuszami Aura TUTAJ). Dlatego uzupełniam zasoby i dziś prezentuję Wam home decor na bazie kotwicy - bazie, którą otrzymałam w prezencie od scrapciółki - tak, lada dzień są moje urodziny i uszykowałam sobie taki prezencik:) Wyciągnęłam z zakamarków szafek prawdziwe morskie muszle, patyczki zbierane na plaży w czasie spacerów, w małej buteleczce umieściłam czarny piasek z Sycylii z ubiegłorocznego wypadu...  i pozwoliłam się ponieść fantazji. Oczywiście niezbędne były media, których bogaty wybór znajdziecie na sklepowych półkach u Ewy. Szczerze zachęcam Was do zabawy  w mediowanie - to naprawdę cudowna frajda. Moja gotowa praca prezentuje się tak:


Ahoy friends of Lindy's gang. Here is my mixed media project - an anchor with real sea shells, a starfish, sea horses, and even an octopus and a steering wheel. Black sand from Sicily in a small bottle. Everything decorated in the wonderful colors of the August  color palette💛💙





































W projekcie wykorzystałam tekturki jesienne gałązki od "Miszmasz papierowy", które zembossowałam pudrem Lindy's i umieściłam je jako koralowce - stanowią one tło dla koników morskich.

Mam wielką nadzieję,  że Wam się spodoba.  Moja kotwica przywodzi mi na myśl szum morskich fal i ptaków śpiew..., a Wam? Do zobaczenia:)))
Materiały ze sklep-ewa.pl TUTAJ:)



Pracę zgłaszam na wyzwania:)












W butelce jest piasek - czarny, bo z plaży wulkanicznej





oraz tu




Zwierzęta: koniki morskie, ośmiornica, rozgwiazda, ślimaki:)


Komentarze

  1. Prześliczna praca, jestem oczarowana kompozycją. Umieściłaś mnóstwo dodatków, które idealnie ze sobą współgrają. SUPER!!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu! Tekturkowo DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudna dekoracja <3 jak zawsze zachwycasz techniką i precyzją, zakochałam sie w tej kotwicy! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo - Marlena DT

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna