kartka ślubna DL

Moja pierwsza inspiracja na blogu Paper Card

Karta ślubna w formacie DL

Witajcie:)

Mam dzisiaj ogromną przyjemność przedstawić Wam moją pierwszą propozycję inspiracyjną:)
Jest to Kartka ślubna w formacie DL, utrzymana w dość surowej kolorystyce, ale moim zdaniem wygląda to bardzo elegancko. Wykorzystałam szare strony papierów kolekcji Hello Lovelyna których zbudowałam kompozycję opartą na koronkach i pięknej tekturce serwetki, którą potraktowałam transparentnym pudrem do embossingu. Szarość papierów przełamałam pięknym kolorem zieleni liści - te tekturkowe częściowo zembossowałam jasnozielonym pudrem do embossingu - czyż nie wyglądają wspaniale?













Uroku jak zawsze dodają dżety -  tym razem jasnozielone:) Mam nadzieję, że kartka się Wam spodoba, do zobaczenia wkrótce, pa:)







Lista materiałów ze sklepu Paper Card TUTAJ:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna