*Zegar*

Zegar w stylu romantic

Projekt "Zdalnie i lokalnie" wykonany w ramach programu  Działaj Lokalnie polsko-amerykańskiej Fundacji Wolności  realizowanego przez Akademię rozwoju Filantropii w Polsce oraz Stowarzyszenie Kaczawskie


Witajcie:)
To był prawdziwy wyścig z czasem... ale zdążyłam wykonać przed wyjazdem zegar, na co miałam mało czasu - niecałe 3 dni - przeznaczonego także na pakowanie się. Mimo wszystko to była ogromna przyjemność - wcześniej nie pracowałam jeszcze na takiej bazie. 
Wykorzystałam większość otrzymanych w paczce materiałów, ale dodałam sporo swoich mediów po to, aby uzyskać efekt, który zadowoli mnie w 100 procentach. Dlatego moja praca jest dziwnym mixem mediów i scrapu. Wykorzystałam piękny papier od ITD Collection z motywem prześlicznej wróżki, której włosy ozłociłam na gorąco folią Termoton, a skrzydełka potraktowalam Glossy Accent  (niestety na zdjęciach nie udało mi się tego uchwycić😔). Przez maskę z motywem cegieł nałożyłam pastę piaskową Primy,  a po jej wyschnięciu stemple- nuty Stamperii, po czym tarczę zegara barwiłam Magical Powders od Lindy's i chlapałam ulubionym kolorem mgiełki Lindy's (Tibetan Poppy Teal). Tym kolorem zabarwiłam także cyfry i tekturkowe motylki. Drugą część bazy pomalowałam czarnym primerem z Pentartu,  a następnie nałożyłam preparat do spękań (Cosmic Shimmer). Potem nanioslam białą farbę akrylową, którą otrzymalam w zestawie. Po wyschnięciu pochlapałam ulubioną mgiełką Lindy's. Dekory były malowane farbą kredową - techniką z przetarciami.
Całość udekorowałam kompozycjami kwiatowymi (róże, kwiaty wiśni i magnolie WOC), elementami wyciętymi wykrojnikami oraz motylkami z arkuszy scrapowych przeznaczonych do wycinania. Ciekawym elementem dekoracyjnym z masy lekkiej są baleriny, na które spogląda wróżka ...

Zapraszam















Oto zawartość zestawu:


I kilka fotek z etapów pracy:










Dziękuję organizatorom za możliwość uczestnictwa w tej zabawie, pozdrawiam serdecznie:)



Projekt zgłaszam na wyzwania:








Musiałam wziąć udział w tym wyzwaniu,  ponieważ jestem spod znaku panny właśnie:)
Mija czas, płynie czas, czas ponagla stale nas...
Panny jak powszechnie wiadomo są perfekcjonistkami w każdym detalu, muszą mieć wszystko dopięte na ostatni guzik i zawsze na czas...
Ta panienka z zegara także😁



























Komentarze

  1. WOW ale superowy projekt. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Totalnie magiczny! Jestem pod wrażeniem! Dziękuję za wspólną zabawę z Altair Art. Pozdrawiam, Monika DT :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zegar! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy 💙

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowita praca, tajemnicza i taka na tip top, dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna praca:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję, pozdrawiam również 🌸🌸🌸

      Usuń
  7. Wyjątkowa i piękna praca! W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca, Edytko, dopracowana i pełna uroczych detali.
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu Art-Piaskownica :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję kochana Kasiu, ściskam Cię mocno 🌸🌸🌸

      Usuń
  9. Love this soft and tender alteration. Thank you for joining us at Mixed Media Place.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna Praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie, jestem zauroczona, dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe, DT Agata

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna