*Album urodzinowy*

 Na 50. rocznicę urodzin dla mechanika okrętowego

Inspiracja dla sklep-ewa.pl 


Witajcie:)

5 dych to dużo czy mało? 

No właśnie... 50 urodziny zwykle świętujemy bardzo uroczyście,  w końcu to pół wieku!!! Moja dzisiejsza propozycja to album na zdjęcia z urodzinowej imprezy pewnego Pana, który bardzo dużą część swego życia spędził na morzach i oceanach,  a ściślej rzecz ujmując - w maszynowni okrętów pływających po wielkich wodach.










Album utrzymany jest w typowo męskim klimacie,  a że steampunk nie jest mi obcy jak wiecie - praca nad tym projektem sprawiła mi wiele frajdy. Generalnie scrap łączę tu bardzo delikatnie z mediami, których wbrew pozorom jednak trochę było w użyciu (po ich podliczeniu suma wynosi13 preparatów). Użyłam kilku złomków od Mitform, ale większość pracy zdobią tekturki firmy Paper Card, które świetnie mi się tutaj komponowały. Zresztą sami zobaczcie i oceńcie wyniki mojej pracy .





















Mam nadzieję, że moja praca się Wam spodoba i poczujecie się choć trochę zainspirowani, aby wykonać własny album. Zapraszam Was do rozejrzenia się po sklepowych półkach - wybór jest bardzo duży i znajdziecie wszystko co potrzebne do wykonania albumu:)





Pracę zgłaszam na wyzwania 



http://snipart-pracownia.blogspot.com/2020/10/wyzwanie-challenge-66.html?m=1

Komentarze

  1. Wow! Fantastyczna praca! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu SnipArt! Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna