Kartka DL uniwersalna

Kartka w fioletach, zieleni i różu

Inspiracja dla Paper Heaven


Witajcie:)

Paper Heaven dziś od dziś promuje swoją najnowszą kolekcję ZZA MGŁY. Kiedy otrzymałam paczkę z papierami nie wierzyłam własnym oczom - ale, że jak to??? już nowa kolekcja??? Dopiero co cięłam ZA SIEDMIOMA GÓRAMI i jeszcze nie zdążyłam się nią nacieszyć, a tu już nowości!!!




Mimo wszystko cieszę się ogromnie, że nowa kolekcja jest i to właśnie teraz. Jej temat, kolory i motywy cudnie wpisują się w jesienne zamglone, pochlapane i niewyraźne pejzaże, Takiej kolekcji i dokładnie w takich kolorach w Paper Heaven po prostu brakowało, a teraz aż prosi się, żeby ją ciąć:)

Jakoż i pocięłam, a jakże!









Kartka w formacie DL na niesprecyzowane jeszcze okoliczności ( wystarczy dodać odpowiedni napis, aby kartka wpasowała się na większość uroczystości) została wykonana w bardzo ciekawym połączeniu kolorystycznym - muszę uczciwie przyznać, że nie pamiętam, abym kiedykolwiek łączyła tak odważnie fiolet z zielenią i różem... ale podoba mi się!

Mam nadzieję, że i Wam się spodoba. Ogromnie ciekawa jestem co Wy wyczarujecie z tej kolekcji:)

Pozdrawiam serdecznie, pa:)


Kartkę zgłaszam do zabawy na blogach:



https://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2020/10/wyzwanie-61-dowolna-praca-z-tekturka.html

Linia pionowa: wstążka, kwiat, zielony:)



http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2020/10/bingo-pazdziernikowe.html




http://klub-tworczych-mam.blogspot.com/2020/10/wyzwanie-cykliczne-pazdziernik.html




https://sklepzielonekoty.blogspot.com/2020/10/wyzwanie-jesienny-kalejdoskop-barw.html

Komentarze

  1. Piękna, bogata kompozycja z cudownymi kolorami :). Dziękuję za udział w Bingo Szuflady :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka, taka świeża i radosna :)
    Dziękuję za udział w zabawie KTM!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna kompozycja, dzięki za udział w zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca, idealna kolorystycznie.
    Witam w Szufladowy Bingo

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne są te papiery i cudowna praca z nich powstała! Śliczna karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna praca:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna ta kartka, podziwiam!
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Zjawiskowa! Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna