*Magiczny pamiętnik*

Magiczne chwile - pamiętnik 

Inspiracja dla Paper Card

Witajcie:)

Postanowiłam znowu odrobinę pomediować i wykorzystując tekturki z kolekcji Magia (które są nowością w sklepie) wykonałam pamiętnik MAGICZNE CHWILE. Tekturki smoków tak bardzo mi się spodobały, że wybrałam dwie i nie mogłam się zdecydować, której z nich użyć, dlatego ostatecznie na pracy wylądowały obie!




 Ciekawe kształty, trzeba umieścić na ciekawym podłożu, dlatego użyłam także dużej rozety - jest ona na tyle duża, że jest widoczna spod sylwetek smoków i fajnie razem się komponuje:)





Ostatnio Potteromania ożyła na nowo w świecie scrapu, dlatego wykorzystałam również tekturki kojarzące się z tą serią - miotłę i różdżkę ... w sumie smoki w HP też były:)))




A tak wygląda wnętrze notesu i okładka z obu stron:)






Mam nadzieję, że pamiętnik Magiczne chwile się Wam spodoba, teraz wystarczy tylko czarować z naszymi tekturkami:)


Ja czarowałam zdjęcia tego magicznego pamiętnika w towarzystwie mojego wcześniejszego projektu (sprzed kilku lat) - kopii różdżki Harrego Pottera:)

 pa:)







Pracę zgłaszam na wyzwania:





Produkty ze sklepu Craft4you:


Gesso czarne

Klej

Pasta strukturalna




https://art-piaskownica.blogspot.com/2021/02/temat-mrok-nocy-edycja-sponsorowana.html















Komentarze

  1. Edytka, uwielbiam oglądać Twoje prace mediowe - subtelnie i mroczno zarazem :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Inuś za tak miłe słowa i ściskam Cię mocno ❤

      Usuń
  2. Super notes, zazdroszczę też różdżki! Powstał fantastyczny komplet! Pięknie dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna