Box bardzo kobiecy

 Exploding box vintage 

Gościnna inspiracja dla Craft o'Clock

Witam:)


Mam dziś ogromną przyjemność po raz kolejny inspirować gościnnie dla marki Craft o'Clock.  Na tę specjalną okazję przygotowałam dla Was kobiecy explodingbox, utrzymany w vintage'owym klimacie. Do jego wykonania wykorzystałam papiery i extrasy z kolekcji Lovely when you smile.  Bardzo przypadła mi do gustu tonacja kolorystyczna i motywy tej kolekcji, dlatego pomyślałam, że idealnie nada się na moje pudełko. Jak widzicie - właściwie korzystałam wyłącznie z kolekcji papierów, jedynymi dodatkami są wstążki gnieciuchy, dratwa, tekturki od firmy Paper Card i od Wycinanki oraz kwiaty WOC.















Pudełko z każdej strony wygląda równie efektownie. Starałam się, aby box był zajmujący zarówno z zewnątrz,  jak i wewnątrz. Mam nadzieję, że udało mi się osiągnąć zamierzony cel. 
















 Póki co explodingbox jest okazyjnie uniwersalny, może być wykorzystany na Dzień Kobiet, Dzień Matki, imieniny, urodziny lub jubileusz - wystarczy dołożyć napis, który zdeterminuje jego przeznaczenie.




Mam nadzieję, że moja inspiracja się Wam spodoba. 


Praca wędruje na wyzwania:



https://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2021/04/wyzwanie-67-dowolne-z-tekturka.html


Moją pasją jest scrapbooking, a szczególnie exploding boxy na bogato, czyli z podwójną kompozycją - wewnątrz i na zewnątrz:) Kiedyś wpadłam na pomysł, aby oprócz wnętrza boxa udekorowanego kompozycją w wersji 3d, podobnie ozdobić jego wieczko. Box bardzo się wtedy spodobał odbiorcom, został także doceniony w świecie scrapowym. Od tego czasu uwielbiam ozdabiać pudełka w taki właśnie sposób:)


wyzwanie:

http://stonogi.blogspot.com/2021/04/wyzwanie-pokaz-nam-swoja-pasje.html

sklep:

https://www.stonogi.pl



http://sklepzielonekoty.blogspot.com/2021/04/wyzwanie-kwieciscie.html


Komentarze

  1. Cudowna praca!Dziękuję za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow, ale cudo! Jest przepiękny, naprawdę wyjątkowy.
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem