*Exploding box ślubny*

W dniu Ślubu...

Inspiracja dla Paper Card


Witajcie:)

Nadszedł czas na nasze kolejne spotkanie:) Dzisiaj chcę Wam zaprezentować ślubny exploding box, który wykonałam dla koleżanki. Majowy ślub musi być wyjątkowo ukwiecony, dlatego do wykonania pudełka zrobiłam kwiaty z foamiranu dostosowane kolorystycznie pod papiery ScrapAndMe z kolekcji Nice Moments. Wykorzystałam gotową bazę Goatbox, wstążki vintage i przede wszystkim dużą ilość tekturek Paper Card! Zapraszam :)














Tekturki! To one grają w tym boxie pierwsze skrzypce - zdobią wszystkie ścianki pudełka w jego wnętrzu lub na zewnątrz. Tym razem także wykorzystałam swój ulubiony "manewr taktyczny", tzn. zdublowaną kompozycję 3d -  wewnątrz, w centrum boxa oraz na zewnątrz - na wieczku:) Uwielbiam to rozwiązanie odkąd zastosowałam je w zeszłym roku w innym boxie, przygotowanym na Dzień Matki:)











Mam nadzieję, że pudełko się Wam spodobało. pozdrawiam serdecznie:)


Tekst życzeń --> Fabryka życzeń

Materiały ze sklepu TUTAJ:)

Pracę zgłaszam na wyzwania:


https://www.facebook.com/oldfashionribbons/posts/670399307094648

 




https://craft4youpl.blogspot.com/2021/05/wyzwanie-8.html?m=1

Produkty w sklepie Craft4you:

Wstążka różowa

Wstążka zielona (oliwka)



https://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2021/05/wyzwanie-68-rozkwitaj.html?m=1

Komentarze

  1. Cudowny box:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny, bardzo romantyczny :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

Kartka wielkanocna z jajem

męskie kartki