*Exploding box komunijny*

 Pamiątka I Komunii św.

Inspiracja dla Paper Card


Witajcie:)


Ostatnio sezony komunijne wyglądają inaczej, mimo to pamiątki tego ważnego wydarzenia zawsze są mile widziane. Moja dzisiejsza inspiracja to exploding box komunijny dla dziewczynki. Biel z różem i tekturki Paper Card to wszystko co potrzebne do wykonania takiego pudełeczka:)








Wykorzystałam znów kolekcję Nice Moments od ScrapAndMe oraz bazę białą GoatBox. W środku znajduje się kielich 3d od Paper Card. Użyłam także tekturek małych hostii, uwielbiam je - są idealne i świetnie wszędzie pasują:)








Z foamiranu i pręcików dostępnych w sklepie zrobiłam kwiatuszki, którymi udekorowałam zarówno kielich jak i wieczko pudełka:)








Napis digi od jolagg:)

Mam nadzieję, że moja propozycja się Wam spodoba:)




Ze sklepu wykorzystałam:



Pudełko startuje w wyzwaniu:



http://scrapek.blogspot.com/2021/06/wyzwanie-nr-97-monochromatycznie.html?m=1




http://craftymoly.blogspot.com/2021/06/wyzwanie-112-kiedy-smieje-sie-dziecko.html?m=1

Komentarze

  1. Prześliczna pamiątka ❣ dziękuję za udział w wyzwaniu, powodzenia, pozdrawiam, Anita DT CraftyMoly

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, słodki i dopracowany box :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna